2013. január 10., csütörtök

Egy új ötlet

Olvastam mostanában egy-két elborzasztó irományt a Neten. Igaz, mifelénk az a mondás járja,hogy "ki miben hisz, attól üdvözül", de van, ami mellett nem tudok szótlanul elmenni.
Ráadásul nekem mint egészségügyi szakdolgozónak, kötelességem az egészségnevelés, felvilágosítás. Munkahelyen és munkaidőn kívül is.
És persze van, amire ugrok. A "mundér becsületének védelme" az biztos. Meg a nővérekét is védem, kicsit anyukám miatt, kicsit az orvosírnok múltam miatt.
Ez mind vezetett oda, hogy úgy gondoltam, csinálok egy ilyen részt itt. Egészségügy, meg egész-ség, meg betegség meg gyógyszerek. És persze az urbánus legendák.
Előre szólok: nem vagyok agymosott zombi, nem kapok fizetést egyetlen gyógyszergyártól sem, nem is reklámozok egyet sem, ezt megígérhetem. Azt tartom, mindennek megvan a maga helye és ideje, csak meg kell találni.
Szerencsém volt az iskolákkal: jó tanáraim voltak (ez minden szakmára igaz, amit tanultam :D ). Remélem, ezeket olvasva se adnának más bizonyítványt, mint annak idején. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése